Fösztivál, wrksp blog

Ez az oldal a tordasi Fösztiválnak (Fiatalok Összművészeti Fesztiválja) az internetes naplója, ahol a Fösztivál alkotóhétnek és magának a rendezvénynek a szervezését bonyolítjuk. Civil ember számára azthiszem érdektelen. SEGÍTSÉG A HASZNÁLATHOZ A MŰKÖDÉS CÍMSZÓ ALATT VAN 2008. június 23-i bejegyzésben

Friss topikok

  • áron: Dani válasza a levélre: www.youtube.com/watch?v=CD3Q060KI28&feature=related (2008.07.17. 11:49) levél
  • érpataky: zsír.én szeretnék tengeri herkentyűs lampionokat, hamár idén sem láthatom a tengert... (2008.07.14. 12:23) Világmegváltó ötlet
  • érpataky: hamég van plakát, holnap én is szórok szívesen az Eszterrel! járunk egy ilyen wb-kertem-castro-jel... (2008.07.14. 12:21) Plakátolás
  • biborka: szó az az osztársaim sajnos nem készültek semmivel mert nem volt idő és csak a tavaji szett van de... (2008.07.10. 11:43) Mobilszínpad lenni vagy nem lenni
  • biborka: jah meg szeretnék nektek mutatni egy rövidke filmet dvd én vagyis egy előadást amihez van kommente... (2008.07.09. 19:02) dákrögös verdák

weblapunk

http://myspace.com/fosztival

rákvörös delták

2008.07.07. 15:44 | áron | 3 komment

mindenkinek ajánlom a vizitúrás izmaimat (újak is láthatók), amelyekkel innentől újra belevetném magam a faluba.

A kiállítási tárgyakról én annyit tudok, hogy egy részük a wrkspon készül el, ill. lesz külön a lehívott képekből. Megjegyzem ezzel kapcsolatban arra is emlékszem, hogy később, mintha lebeszéltük volna egymást a meghívott képekről. De ezt vitassuk meg mégegyszer!

Viszont amíg nincs kialakult legalább nagyjából közös vélemény, addig ne hívjuk meg senkinek a képeit se, mert akkor mindenkit kellemetlen helyzetbe hozunk! Ugyanígy vagyok a divatbemutatóval is. Szóval hogy, úgy kellene a wrksp meghívottaira gondolni, akikkel meglehet mindezt csinálni egy hét alatt, és nem kell még külön produkciókat, meg művészeket hívni. DE! Ha megtudunk beszélni egy olyan módszert, amivel mindezt mégis együtt is meg tudjuk szervezni, időben és térben, akkor felőlem mehet.

Csak ne akciózzunk külön mert meghalunk.

popey

A bejegyzés trackback címe:

https://fosztival.blog.hu/api/trackback/id/tr13557396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érpataky Katica 2008.07.07. 17:37:59

én tisztán emlékszem,hogy végül nem beszéltük le egymást a lehívott képekről,max ti.a Bibivel értetlenül állunk ez előtt az állítás előtt.most ötölünk-hatolunk és az eredményt kiköpjük majd ide.De ez is pl egy már párszor átrágott kérdés,amit tényleg megbeszéltünk, hogy lesz,mert már a múltkor is megkérdőjelezték egyesek ennek fontosságát és én akkor montam, hogy nade miért és akkor végülis vállvonogatva ugyan,de megállípodtunk abban, hogy ok,legyen.
ráadásul ezt szerintem nem illik megtenni azokkal,akiket már felkértünk,hogy járuljanak hozzá az amúgy a plakáton is meghírdetett Kiállítás-hoz,és pláne nem utolsó pillanatban, hiszen már mindenki azt kérdezi,mikor adhatná oda a képeket.
Remélem megértitek aggodalmaimat és tényleg beszéljük át ezt mégegyszer.csók

Érpataky Katica 2008.07.07. 17:39:06

a divtbemutató egy nyelvbotlás volt a részemről, én ilyenrőlnemtudokamúgy,csak elképzeltem, hogy ilyesmi is lehet.

biborka · http://biborka 2008.07.09. 14:36:01

a divatbemutit én probálltam megszervezni de kisebb problémák merültek föl mint pl nem varrtuk meg a ruhákat a csajokkal, nem lesz itt a fő designetr vagy.... de mindezzel együtt lehet hogy az utolsó pilantban megoldódik minden és mint egy bónusz track megjelenik majd 26 án ugy kb 20 dögös csaj valami irdatlan sexi cuccban akkor annak csak örülni tudunk! nem?
tibibibiubi
süti beállítások módosítása