Fösztivál, wrksp blog

Ez az oldal a tordasi Fösztiválnak (Fiatalok Összművészeti Fesztiválja) az internetes naplója, ahol a Fösztivál alkotóhétnek és magának a rendezvénynek a szervezését bonyolítjuk. Civil ember számára azthiszem érdektelen. SEGÍTSÉG A HASZNÁLATHOZ A MŰKÖDÉS CÍMSZÓ ALATT VAN 2008. június 23-i bejegyzésben

Friss topikok

  • áron: Dani válasza a levélre: www.youtube.com/watch?v=CD3Q060KI28&feature=related (2008.07.17. 11:49) levél
  • érpataky: zsír.én szeretnék tengeri herkentyűs lampionokat, hamár idén sem láthatom a tengert... (2008.07.14. 12:23) Világmegváltó ötlet
  • érpataky: hamég van plakát, holnap én is szórok szívesen az Eszterrel! járunk egy ilyen wb-kertem-castro-jel... (2008.07.14. 12:21) Plakátolás
  • biborka: szó az az osztársaim sajnos nem készültek semmivel mert nem volt idő és csak a tavaji szett van de... (2008.07.10. 11:43) Mobilszínpad lenni vagy nem lenni
  • biborka: jah meg szeretnék nektek mutatni egy rövidke filmet dvd én vagyis egy előadást amihez van kommente... (2008.07.09. 19:02) dákrögös verdák

weblapunk

http://myspace.com/fosztival

ws

2008.06.26. 12:29 | biborka | 14 komment

szoval fogalmzódik bennem a dolog

,hogy küldünk kedves barátainknak kis csomagokat amikben vannak pici apróságok egy kis zene, egy kis fotó, egy kis növény vagy trütty -pür-ütty

és az ő feledatuk hogy ere reflektálva hozzanak magukkal a ws re tárgyakat amiket fölhasználunk és így elkerülhető a téma meghatározás de mégse megyünk a fejünkel a nemlétező falnak és

mondjuk foókat a helyszínről amibe mi már belefirkálgatunk tollal meg zsírkrétával és nem kakival agyament terveket és lógatott embereket meg cuccokat és akkor lesz fogalmuk

és mi is gyűjtünk persze dolgokat a munkához pl.nekem van egy rossz porszívóm és abból már lehet alkotni de hangot is lehet belőle csinálni ha nagyon akarod sőt még a mozgás is érdekes vele ha valakit meginspirál ( és ezt nem mutatnám be )

... zóljatok le ha szarok az ötleteim és akkor mondok mást

csók akrobib

A bejegyzés trackback címe:

https://fosztival.blog.hu/api/trackback/id/tr69540342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ralchev Bácsi 2008.06.26. 19:30:01

Érdekel a proszívód... :)

Kéne még hozzá egy hűtő, egy újságpapír, esetleg egy teáskanna, és már kész is lenne a Triplettes de Belleville Revival Band

Soma

áron 2008.06.26. 20:17:14

nekem nagyon tetszenek az ötleteid,
van barátod?

amúgy az orromról még beszélnem kell veletek, Rózának kicsi lett neked meg hatalmas. (a képen)

Mit akar ez jelenti?

Ralchev Bácsi 2008.06.27. 07:22:25

Áron, mivan a hangszoborral??

Lesz? Segíccsünk? Hogylesz?

vidavera 2008.06.27. 13:24:31

ws: william shakespeare

esztok · http://esztok 2008.06.27. 19:32:43

na megy ez vagy mi

esztok · http://esztok 2008.06.27. 19:41:54

nekem nem nagyon tetszik a plakat szin összeállitasa,nem a piros miatt hanem ez a három szin együtt nem az igazi.a kati által készitett fesztival logóval nincs összhangban.(vagy nem is kell?)
es kicsit összeviszsa tul sok a betütipus,és jobbrol csuszik be a pols meg alulrol bugyog a brékcsokkerz,meg rendezetlen.
mondjuk ez egy szempontbol nem rossz,mert legalább közel mész és rendesen átolvasod,vagy nem tudsz belöle kibogaraszni semmit.
de lehet h bekéne fognom,mert en nem tudnek ilyet sem csinalni.jah és mostmar befejezem,csak a biborka most regisztralt nekem es kihasználtam a blog adta lehetöségeket.
esztók

Érpataky Katica 2008.07.01. 18:03:59

mondjuk ezt nem ebben a blogban kéne megvitatni,de úgy ahogy van szar a plakát na.bocsánat.tudom csináljak jobbat.csinálok is.hameg nemteccet a logom,akkor miért nem szóltatok tényleg?

Érpataky Katica 2008.07.01. 18:04:59

én szeretem amúgy ezt a pirosat meg a kéket együtt,mert nagyon szocreál, de ez most nem erről szól szerintem

bazsa 2008.07.02. 10:05:08

Na most fogalmazzak úgy, hogy utána még szóba állj velünk...Az a lényeg Kati, hogy rád volt kiosztva a feladat, iszonyatos hangerővel magyaráztad, hogy te idén milyen szerepeket akarsz vállalni a szervezésben meg minden...ehhez képest teljesen eltűntél, és pontosan nem tudom de vagy most hétvégén vagy jövő hét elején már a nyomdában kell lennie a plakátnak.Ezeknek tudatában nem gondolom, hogy jogos a bármiféle véleménynyilvánításod...mármint ilyen hangnemben. Vészhelyzetben megkerestük a Fannit aki elvállalta és csinált valamit.Lehet, hogy nem tökéletes még, de még munka alatt van...Az hogy miért nem szóltunk a logodról...az azért van mert nem találkoztunk veled, telefonálni nem lehet neked, te meg valljuk meg őszintén nem tettél túl sokat azért, hogy tudjunk arról éppen hogy állsz a tervekkel...
De most már mindegy, felesleges tovább rágni rajta.Kérlek ne sértődj meg, inkább szállj akkor vissza a melóba és veled is értékesebbek leszünk...

dádá meg minden by: Bazsa

Érpataky Katica 2008.07.02. 10:58:56

ok jogos, de azért lássuk be, hogy ez nem maradhat így.csináljon a fanni még.Én kiosztottam ezt a feladatot egy csajra kb 2 hónappal ezelőtt, átbaszott, nem csinált semmit, csak hantázott, hogy így áll, úgy áll, jó, nos mivel nekem pesten nincs gépem, ezért nem tudtam semmit se csinálni,csak kézzel rajzolni, amit végül lehet, hogy fel sem fogok használni..És mivel itt vasárnaptól péntekig megy a rádióműsor készítés, ezért kizárólag csak ilyen lopott percekben tudok valamit is csinálni.figyelj, ha nincs szükség rám, akkor most szóljatok.szerintem.Én igazából egy csomó mindent megpróbáltam szervezni ez alatt az egy hónap alatt, de mivel a verának egy kb lebaszó levelén kívül nem kaptamm tőletek semmit, semmilyen érdeklődést nem mutattatok irántam és nem tájékoztatott senki semmiről( pedig kértem), ezért kiderült, hogy kb amit sikerült elérnem, azt ti már megoldottátok,vagy más eszköz felé nyúltatok... a hangnem igaz, hogy sértő volt,szorri,de csak a tényeket vázoltam fel.elmondtam mi a véleményem, és hogy mi tetszik,mi nem.Nem azért mert nem én csináltam, félre ne értsetek, hanem azért,mert ez egy ötperces tákolmány és a fösztivál színvonalát nem tükrözi..Balázs,ha problémád van, gyere át,megbeszéljük.

Érpataky Katica 2008.07.02. 13:20:01

Elküldtem mindenkinek az e-mailjére egy általam készített verziót.ha nem tetszik még tudok csinálni egy nem montázsosat.alkossatok róla véleményt, ne kíméljetek.most még tudok rajta változtatni.

bazsa 2008.07.02. 18:31:46

úgy átmegyek bazzeg h csak nézel:)

Érpataky Katica 2008.07.03. 01:45:36

gyere, de akkor vállald a felelőséget, hogy halálra töm anyám menázsival, én meg leitatlak pálinkával.na erre varrj gombot.whöhöhö

Érpataky Katica 2008.07.03. 02:03:33

valaki linkeljemábe a kész verziót,me én ehhez gyönge volnék
süti beállítások módosítása