Fösztivál, wrksp blog

Ez az oldal a tordasi Fösztiválnak (Fiatalok Összművészeti Fesztiválja) az internetes naplója, ahol a Fösztivál alkotóhétnek és magának a rendezvénynek a szervezését bonyolítjuk. Civil ember számára azthiszem érdektelen. SEGÍTSÉG A HASZNÁLATHOZ A MŰKÖDÉS CÍMSZÓ ALATT VAN 2008. június 23-i bejegyzésben

Friss topikok

  • áron: Dani válasza a levélre: www.youtube.com/watch?v=CD3Q060KI28&feature=related (2008.07.17. 11:49) levél
  • érpataky: zsír.én szeretnék tengeri herkentyűs lampionokat, hamár idén sem láthatom a tengert... (2008.07.14. 12:23) Világmegváltó ötlet
  • érpataky: hamég van plakát, holnap én is szórok szívesen az Eszterrel! járunk egy ilyen wb-kertem-castro-jel... (2008.07.14. 12:21) Plakátolás
  • biborka: szó az az osztársaim sajnos nem készültek semmivel mert nem volt idő és csak a tavaji szett van de... (2008.07.10. 11:43) Mobilszínpad lenni vagy nem lenni
  • biborka: jah meg szeretnék nektek mutatni egy rövidke filmet dvd én vagyis egy előadást amihez van kommente... (2008.07.09. 19:02) dákrögös verdák

weblapunk

http://myspace.com/fosztival

Mobilszínpad lenni vagy nem lenni

2008.06.26. 13:29 | fosztival | 8 komment

Van egy dolog amin gondolkozhatnánk. (Ezt most nem úgy írom, hogy nekem van egy véleményem, eldöntöttem, és ilyen formában szeretném veletek közölni)

Ugye meglett az eji-s pályázat alapján az az összeg, ami a színpad költséget elvileg fedezné. De nem egészen, hiszen az első árajánlat szerint 90e-t kéne még hozzátennünk. Most kértem egy kedvezményesebb árajánlatot, amiben már csak 40 e-t kéne hozzátennünk, pusz ingyé elhoznak még pár cuccot (összegeket nem szeretnék írni itt az interneten, mert nem publikus, kb úgyis tudjátok, hogy milyen árakról van szó).

A hangosító srác azt mondja, hogy szerinte csináljunk a meglévő színpadon egy dögös fény-hangtechnikát, mert az tök menő lenne. azt saccolom, hogy akkor az eji-s támogatásnak kb az 1/3-a maradna meg. amit természetesen szintén csak számlával igazoltan használhatunk fel. De csak akkor dönthetünk így, ha valami nagyon fazsa tér ötletet kitalálunk. Nagyot, monumentálisat, meghökkentőt.

Szóval gondolkozzunk. Vasárnap a családi ebéd után lenne munkaterápia.

Példák az elvégezendő feladatokból:

  • -Programvéglegesítés
  • -Büfé
  • -Színpad
  • -Dobszereréls honnét, kitől
  • -Árusok engedélyei (Bibi!)
  • -Angolra fordítás
  • -Pálya fedés
  • -Pálya pontos lemérése colstokkal
  • -stb
  • -stb

Ágyő,

Peg

A bejegyzés trackback címe:

https://fosztival.blog.hu/api/trackback/id/tr77540466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ralchev Bácsi 2008.06.27. 07:33:13

Mivel vasárnap már Tiszadob felé szárnyalunk, megosztom itt és most épkézlábabb ötleteimet miszerint:

Dobszerelés: ajánlatos belevenni azt a négy darab dobogót, amit a Kárókatona(hehe)-koncerten használtak, s ami az Önkormányzattal szembeni raktárgarázsban rohad per pillanat.

Angolra fordítás: Szennyanyó és a Fösztivál :)

Pálya lemérése colstokkal: Javasolnám a tervrajz megtekintését a Polg. hivatalban. Az kevésbé bonyesz.

CSumi

biborka · http://biborka 2008.06.27. 11:51:06

jah a vasarnap nekem mega növcimnek sem annyira jó me nem és kész de erről még beszélünk
a szóbámba mög van egy dobszerelés amit össze lehet kapni ha kell de erről áron monnyon véleményt
és a kérdés hogy meghallgattad e azt a zenekart amit átküldtem vagy még mindig nem és hogy akkor vagy tecet vagy nem vagy mia... és enkik meg van dobuk és gondolom hoznák is ha jönnének mert mé ne
árgusokkal meg még nem jutottam előrébre de amjd minyá

vidavera 2008.06.27. 12:23:09

Akkor találjatok ki egy napot. nekem a szombat kétséges, a többi free.

Érpataky Katica 2008.07.01. 18:00:53

nekem a péntek-szombat szopóág

mi lenne, ha egy kisebb színpadot mégis csak építenénk, ahol a divatbemutató,meg néptánc műsor mehetne,hogy ne veszejtődjön oda a pínz, a fénycuccokat pedig a hangosító srác ötletei alapján és én nagy örömömre a meglévő színpadra küldenénk.(szeretem azt a makovecz tanítvány színpadot,bármíly fos is akkusztikailag)

vidavera 2008.07.02. 09:44:37

Divatbemutató?
Kérlek szépen, informálj, hogy milyen programokat tervezel! egy kisebb színpad is min 120 körül van, mert akár mekkora, ugyanolyan szállítás, elemek, ponyva, stb kell hozzá.
26-ai bejegyzés volt amire válaszoltá, így a szombat-vasárnap munkaterápia nem e hétvégére (5-6) vonatkozik. ilyen kertben levős munkaterepit meg én nem fogok már azthiszem szervezni, mert inkább a 26-át szervezem, ettől függetlenül, ha nektek úgy könnyebb és önszervező módon létrejön (akár hány emberrel), dolgozhatunk együtt is. hétvégém csak a fösztiválé. lányok+balázs elvileg free. isn't it?

bazsa 2008.07.02. 09:52:41

mire vagyok frííí???

Érpataky Katica 2008.07.02. 10:44:33

mondom én nem.. nemtom, azt hittem a bíborka osztálytársai idén is készülnek valami szuperséggel.ok, nekem mindig külön tájékoztatás kéne mindenről,mert egyrészt alapból le vagyok maradva, másrészt meg kértelek benneteket, hogy osszatok meg velem is mindent, hogy ne érezzem magam kiközösítve egy hónap remete élet után.szóval nekem a vasárnap amúgy ok,bár most akkor nem tom mivan

biborka · http://biborka 2008.07.10. 11:43:31

szó az az osztársaim sajnos nem készültek semmivel mert nem volt idő és csak a tavaji szett van de mondom hogy az utsó pillanatban lehet hogy varrunk még egy konfekciót
de ahoz nem kell szinpad meg ilyesmi
szal nem számítsunk rá de ha összejön örüljünk és akkor a betonplaccon is vonulhatunk nem kell vörös zsőnyeges kifutó (majd jövőre lécci)
süti beállítások módosítása