Fösztivál, wrksp blog

Ez az oldal a tordasi Fösztiválnak (Fiatalok Összművészeti Fesztiválja) az internetes naplója, ahol a Fösztivál alkotóhétnek és magának a rendezvénynek a szervezését bonyolítjuk. Civil ember számára azthiszem érdektelen. SEGÍTSÉG A HASZNÁLATHOZ A MŰKÖDÉS CÍMSZÓ ALATT VAN 2008. június 23-i bejegyzésben

Friss topikok

  • áron: Dani válasza a levélre: www.youtube.com/watch?v=CD3Q060KI28&feature=related (2008.07.17. 11:49) levél
  • érpataky: zsír.én szeretnék tengeri herkentyűs lampionokat, hamár idén sem láthatom a tengert... (2008.07.14. 12:23) Világmegváltó ötlet
  • érpataky: hamég van plakát, holnap én is szórok szívesen az Eszterrel! járunk egy ilyen wb-kertem-castro-jel... (2008.07.14. 12:21) Plakátolás
  • biborka: szó az az osztársaim sajnos nem készültek semmivel mert nem volt idő és csak a tavaji szett van de... (2008.07.10. 11:43) Mobilszínpad lenni vagy nem lenni
  • biborka: jah meg szeretnék nektek mutatni egy rövidke filmet dvd én vagyis egy előadást amihez van kommente... (2008.07.09. 19:02) dákrögös verdák

weblapunk

http://myspace.com/fosztival

dákrögös verdák

2008.07.08. 10:31 | áron | 2 komment

Lehet, hogy lemaradtam, de kitudnánk írni ideja falra, hogy ki jő a munkaterápiába?

Kíneja a létszám.

Nyílván, akiknek már nagyon szóltunk, azokat ne mondjuk vissza, de azért próbáljunk meg szerintem, max. KETTŐ db embert hívni. A Fidessznek talán kevés volt de mi megcsináljuk!

Katival tegnap beszélgettünk (bár nekem eléggé keresztben állt a szemem) a képekről, kiállításról. Senkit sem akartam megsértetni másokkal, csak nem tudtam, hogy már száz embernek szóltak,hogy hozhatják a képeket, szóval persze hozzák. Kábé ezt sikerült beszélni. Nem hiszem,hogy bármi kárunk keletkezik belőle, inkább csak arra kellene rávenni őket, hogy vagy a Fösztivál napján hozzák le mindannyian, délelőtt, hogy bele tudjuk építeni utólag a wrksp tereibe, vagy hozzák le a munkafolyamat során. Az utóbbival csak az a probléma, hogyha utána ott is kívánnának maradni, akkor már túl sokan volnánk.

Szóval szerintem hozzák egyszerre 26-án, és 27-én vigyék is el.

Aki tudja már, hogy hány művészről és képről van szó, írja le itt. Kösz.

Amúgy még egy fontos kérdés/kérés: Valaki bejöhetne velem az önkormányba, mert azért nekem van egy olyan sejtésem, hogy előzetes, pontosabb informálás hiánya mellett gond lehet az alkotóhét folyamatainak hangerejéből (folyamatos zajongás), bulijaiból, térfoglalásából (pl.fociedzés) stb. Szóval szerintem nem tudják pontosan (bár annyira mi sem), mi fog ott folyni egy hétig, ezért fel kellene készíteni őket, hogy pl. ne akarjanak senkit elvinni a rendőrök, ha meztelenül járja a freetordastáncot a pályán, délben...

Amúgy itt van még az ŐRZÉS és FŐZÉS kérdése is.

Mostmár itt vagyok Tordason, lehet személyeskedni! (Róza, te például lógsz nekem egy intim tetkóval.)

Találtam néhány érdekességet:

https://www.youtube.com/watch?v=kh66evmF_1Y

https://www.youtube.com/watch?v=GNcgR_78LCQ&feature=related

A bejegyzés trackback címe:

https://fosztival.blog.hu/api/trackback/id/tr90558448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biborka · http://biborka 2008.07.09. 14:50:43

csáh árcsi örülünk hogy újra köztünk csapod a szart
szó nekem két barcsinőm jön legy egy móni meg még egy móni mindkét móni nagyon csinos és jófej ! erről ennyit
az önkomiba szívesen elmegyek veled de valószínű hogy csak szépen mosolyogok a hátérben mert tuti nem merek majd meg szólalni igí lehet hgy inkább mdjuk a balazsall menjé vagy mitom és de mindenesetre én ithol vagyok (pfujj de csúnya szó ez az ithol )

kajalas: tegnap beszéltünk a gyenissel az ominózus buloi elött és valami 10000 L üstről beszélt, vagyis hogy ők nem lesznek ithon e fö alatt de az a cuccot szívesen a rendelkezésünkre bocsátják, tehát ez adott meg az oiás palacsintasütőnk is adott meg a extra leveses lábosunk is
ezen túl meg kb mindenkinek az anyucia meg a kislánya bevállal egy napot amiko főzikézik egy kicsit énmár ki is találtam hogy a z én vagys az én anyukám napján mij tuti fincsi extra bio vega kajcsit kaptok!!!

vagy legalábbis valahogy edáig igy néz ki a kajóltatás de ez szerintem tök rugalmas és bárki bárhol bármit főzhet és ehet

ugye a reggeli a családoknál lesz a vacsi meg levan szarva mert ugyis sörözünk meg fogyoznak a csajok meg ...

a örzés védés , ugy gondolom hogy érdemes lenne olyan olcsó drótkeritéssel körbevenni magunkat hog se be se ki túlélő munjkatábor filling vagy szekrén nagyságu szekuritit bérelni , vagy sok-sok kutya vagy elég ha beosztjuk hogy mejik este kik alszanak lent a 30 fős csoportbol de szerintem mindig lesz ott valaki

a fontos inkább az hogy az önki kormival ledumcsizuk og ymi ot leszük éjjel nappal fogyasztjuk az áramot vizet sört és valószínü mezítelen testü valakik fognak rítikus tordastáncot járni vagyis semmi komoly

mmos már elfeledtem gondolataimat hogy mire kellett volna még válaszolni igy béfogom a pofimat

X X X bibi

biborka · http://biborka 2008.07.09. 19:02:31

jah meg szeretnék nektek mutatni egy rövidke filmet dvd én vagyis egy előadást amihez van kommentem és amit most nem mondok el met ugyse értenétek hanem mikor megnézzük együttesenn akko mondom
akrobib
süti beállítások módosítása